FOX

The Walking Dead

Nem volt könnyű dolga  a FOX-nak, amikor elindította a sugárzást a  másik 105 magyar nyelvű TV csatorna mellett. A kihívás az volt, hogy a FOX egy stabil nézettséget érjen el a szórakoztató adók között. Bevezető kampányát a The Walking Dead sorozathoz kötötte, mely először került adásba itthoni TV csatornán.

 „A zombik már köztünk vannak” - ezt az üzenetet kellett meghökkentő és figyelemfelkeltő eszközökön átadnunk úgy, hogy közben ne legyünk ízléstelenek, túlzottan rémisztőek – ahogy ez több piacon korábban jellemző volt. A kitűzött nézettségi célhoz elsődlegesen az elérést kellett maximalizálni, a széles lefedettséget közterületi eszközökkel biztosítottuk. A fiatal városi célcsoportot hatékonyan és egyedi módon értük el a romkocsmákba tervezett indoor eszközökkel és speciális, aktivizáló megoldásokkal, mint az okostelefonnal irányítható interaktív bannerek.

A zombik támadására utalva „Add önként a véred” névvel csatlakoztunk az Országos Felsőoktatási Véradó Versenyhez, ahol helyszíni aktivitások és promóciók keretében növeltük a bevonódást, és egy jó ügy mellett is kiálltunk.

Az eredetileg kitűzött nézettségi növekedést messze túlszárnyaltuk. A sorozat hatalmas sikerét emellett jól mutatta, hogy a kampányidőszakban adásba került további epizódok a Fox eddigi rekord nézettségét eredményezték.