Huawei

Honor

A mobil piacon nem elég gyorsnak és jónak lenni, menőnek lenni is követelmény. 2014 óta érhető el a magyar piacon a Huawei márkája, a Honor okostelefon. Fiatal brandként ismertsége nagyon alacsony volt, így célunk az volt, hogy ezen a helyzeten változtassunk, és növeljük a piaci részesedést.


Megismerve a fő célcsoportot, a városi fiatalokat, olyan tartalmakat állítottunk el, ami megkülönböztető, átüti a célcsoport ingerküszöbét, és érdekes annyira, hogy szívesen megosszák ismerőseikkel. A márka nagyköveteinek a Wellhello-s fiúkat kértük fel, a kampány kulcsmotívumaiként pedig vicces kisfilmeket készítettünk velük, amikben bemutattuk a telefon egyedi funkcióit. Ezeket a videókat terjesztettük különböző platformokon.


A filmeket közel 400.000 alkalommal nézték meg a kampány idej alatt. A figyelemfelkeltő contentet megfelelő médiajelenléttel támogattuk, így a termék tartalomba való ágyazásával hozzájárultunk az awareness célokhoz. Az eredetileg kitűzött márkaismertségi célt 40%-kal haladtuk meg, ami ügyfélvisszajelzés alapján a vásárlások számának növekedésében is jelentkezett: év végére a márka meghétszerezte a piaci részesedését.